מה לשמחה ביציאה מבית המדרש? וסגולה להצלחה בעסקים

    מהדורת הבוקר No Comments on מה לשמחה ביציאה מבית המדרש? וסגולה להצלחה בעסקים

    "שמח זבולון בצאתך": כיצד יתכן שהתורה אומרת לשמוח ביציאה מבית המדרש? ומתי אפשר לשמוח ולהיות רגועים כשניגשים לעסקים? • הרב צבי אריה אדלר עם חידוש נפלא מתורת ה'אור החיים'

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מידי יום חמישי בשבוע, משוחחים איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן ב"מהדורת סוף השבוע" עם הרב צבי אריה אדלר – ר"מ במדרשה החסידית ביתר עילית, שמביא מדברי האור החיים הקדוש על פרשת השבוע ומעלה מהם חיזוק לעבודת ה'.

    "אנחנו קוראים את המילים האחרונות בתורה 'שמח זבולון בצאתך ויששכר באוהליך'", פתח הרב אדלר. "ה'אור החיים' שואל – למה לשמוח ביציאה מבית המדרש? אומר האור החיים דבר נפלא: כאשר מישהו יוצא מבית המדרש כדי לעסוק במסחר רק על מנת לעשות עוד כסף אין לו סיבה, אבל בשביל מטרה טובה יש לו לשמוח, כאשר אתה יוצא להרוויח כסף על מנת לתמוך בלומדי תורה זו שמחה נפלאה".

    הרב אדלר המשיך בחידוש מתורת האור החיים: "ועוד קשה: כאשר אדם יוצא לעסקים הוא לא יכול לשמוח כי אין לו מושג איך זה יגמר, ועל זה עונה האור החיים – כאשר הוא הולך לעשות את העסק בשביל למוך ביששכר אתה יכול להיות בטוח שאתה תצליח בעסק שלך. ויש כאן עצה וסגולה להצלחה בעסקים. אתה רוצה להצליח? לך תתמוך בלימוד תורה".



    0 תגובות